piątek, 23 grudnia 2011

życzeniowy karczoch

Podpatrzyłam u Was i pozazdrościłam więc wykonałam pierwsze moje karczochy :) Dodatkowo widziałam na żywo jak robi je moja koleżanka i doprawdy niby już to wiedziałam, ale zdjęcia nie oddają uroku ręcznie zrobionych prac, a jeszcze kiedy się obserwuje proces twórczy, to aż ciarki przechodzą...
Więc jako kartki świąteczne wykonałam te oto dwa tęczusie (nazwa moich dzieciaków).


Wesołych Świąt i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku
aby wspaniałych pomysłów i czasu na ich realizację
nigdy Wam nie brakowało



8 komentarzy:

  1. Piękne karczochy :) Życzę Ci zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bombeczka, wiesz, że uwielbiam tęczowe rzeczy :D
    Życzę wesołych, zdrowych i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mnie wyprzedziłaś. W tym roku nie zrobiłam sobie ani jednej ozdoby i zamierzałam jutro wykonać dla siebie karczoch, właśnie tęczowy. Jednak mnie wyprzedziłaś. Jeśli go zdążę wykonać będzie nie co inny z powodu tworzywa.
    Twój jest bardzo ciekawy i do tego pomysłowy, cekiny zasłaniają to co nie powinno być widoczne (szpilki).
    Życzę tęczowych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow jaka piękna bombka,a jakie ma kolory...
    W ogóle wiele u ciebie niezwykłych, ciekawych rzeczy, z przyjemnością dołączę do obserwatorów.
    No i oczywiście życzę wesołych,pełnych ciepła, magicznych świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, tera to tylko życzyć kreatywnego Nowego Roku!pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające;-)Już wiem co będę robić za rok..piękne karczochy.
    Dziękuję za życzenia...oczywiście w wyniku zawirowań przedwigilijnych ciężko było mi z dostępem do neta.Ale z pewnością zdążę z życzeniami noworocznymi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...