poniedziałek, 28 maja 2012

wiosennie?

A ten naszyjnik w jakby wiosennych kolorach?


16 komentarzy:

  1. Mi się wydaje, że bardziej w letnich kolorkach:) Oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny i oryginalny :) i zgadzam się z moją poprzedniczką, że bardziej w letnich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszło mi na myśl: w kolorach nocy wiosennej:D
    Piękny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i ciekawy, ale mnie nostalgicznie przeniósł do ulubionego, urodzinowego sierpnia. Jeszcze lato, ale już z posmakiem jesieni. O widzę, że inni też coś podobnego mieli na myśli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest
    Ale mi się wydaje, że to coś z egzotycznych klimatów

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny;-) zresztą podziwiam wszystkie twoje suaszowe naszyjniki- mają w sobie swój niepowtarzalny szyk i urok;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejejej jaki śliiiczny! Za serce chwyta połączenie kolorów w misternym wzorku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudny. Choć mi akurat kojarzy się z moją ulubioną porą roku czyli jesienią. Ale widzę, że każdy zobaczył w nim inną porę roku. To chyba dobrze bo znaczy, że pogodowo jest bardzo uniwersalny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ...aha chyba racja, że bardziej jesiennie wygląda, i choć kończyłam go w rozkwicie wiosny to zaczęłam w czasie przepięknej jesieni. DZIĘKI :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna zachwycam się sutaszem i od dawna postanawiam spróbować. Może mi się uda wkrótce samej, a jak nie to proszę o małą lekcję na najbliższym spotkaniu. Podziwiam Twoje dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muy bonito y muy,muy original!!!!
    Felicidades!!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny ten twój wiosenny naszyjniczek pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...