środa, 4 kwietnia 2012

tra la la naszyjniki dwa

...i właściwie już wszystko napisałam w tytule

15 komentarzy:

  1. Bardzo Twoje i piękne są oba!!! Mnie szczególnie ten pierwszy ze względu na dodatek czerwieni przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są przecudne, zjawiskowe... podziwiam talent i pomysłowość :) Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ten niebieski, ma takie "zmatowiałe" kaboszony???
    Ten niebieski mnie oniemiewa (?) Ahhh, bo ONIEMIAŁAM i tulę, go a Ty z tymi błękitami to mnie kradniesz, zabierasz, połykasz, wchłaniasz, o i upajasz... To najlepsze, co mi się w literkach/słowach odnalazło! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne oba... ten niebieski wygląda jakby miał skrzydła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz tylko wystawna kolacje, przydymione światła i naszyjniki jak najbardziej na miejscu:)piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. OOOOOOOOOOOOOOO!Dech mi zaparło ! Takie piękne!!!najpiękniejszy ten niebieski!!!:):):)Pozdrawiam i życzę Zdrowych i Spokojnych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa są piękne. W pierwszym kamienie dodają wyrazistości, w drugim tworzą wręcz oceaniczną głębie. Ciekawa jestem co tam włożyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwa śliczne! :) ale pierwszy - bombowy!!! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba cudne ale ten drugi jakoś bardziej do mnie trafia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Wam dziękuję...aż mi się gorąco robi jak czytam...i pewnie czerwona też się robię. Dobrze, że już ciemno bo mąż pomyśli, że chora jestem... A w tym niebieskim to faktycznie takie zmatowiałe kaboszony, takie jakby szronione...i drobnica szklana...co do ręki wpadło, bo dłuuugo się go robiło. A jeśli skrzydła widać to pewnie Twoje Didre wpływy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo ,że uwielbiam turkusy to ten czerwony naszyjnik zdobył moje serce..Kochana Śliczności...;-)
    Spokojnych, zdrowych i słonecznych świąt życzę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely designs and beautiful colors.
    Thank you for visiting my blog :)
    Greetings,
    -Eva Maria

    OdpowiedzUsuń
  13. Es precioso!! Felicidades!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...