sobota, 4 lutego 2012

wyróżnienie

Prawie równocześnie dostałam ostatnio aż ! dwa wyróżnienia, Pierwsze od
joanny:) i za czas niedługi od
Anielki . Bardzo Wam dziewczyny dziękuję,
Teraz kilka rzeczy o mnie:
1. Uwielbiam oglądać Wasze blogi -zawsze coś mi wpadnie w oko
2. Postanowiłam dziś się wyspać :)
3. Chciała bym znaleźć więcej czasu na czytanie
4. ...i nauczyć się wire wrapping
5. Powinnam przytyć kilka kilo
6. Moje dzieci mają niesamowitą wyobraźnię
7. Nie lubię gotować.

Ciężko wybrać osoby którym dalej przekażę wyróżnienie. Wyróżniam przede wszystkim w komentarzach, a gdy nie mam czasu ich pisać to i tak widzicie moją obecność w statystykach, tak jak ja widzę Waszą. I właśnie komentarze (które czytam czasem po kilkakroć) i odwiedziny są dla mnie i myślę, że dla Was też NAJWIĘKSZĄ NAGRODĄ. Więc wybaczcie, ale choć to dla mnie cenne wyróżnienie, nie będę go przekazywać dalej tylko napisałam tych kilka rzeczy, które przybliżają nieco moją osobę.

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...