niedziela, 4 grudnia 2011

PomPaKi

Serdecznie dziękuję wszystkim  DOBRYM DUSZOM które odwiedzają mojego bloga i zostawiają tak ciepłe i serdeczne komentarze. Czasem gdy smutno mi i źle ratują moje samopoczucie...dzięki

A teraz:

Kto to taki? To Pompaki, czyli Pom, Pa i Ki. Mam z córeczką dorobić resztę gromadki ( w ilości jeszcze nie znanej).  Mają też powstać opowiadania o tych mięciutkich stworkach, ale na razie "nie ma wolnej ręki", aby za pióro chwyciła...


I jeszcze najświeższa z ulotności:
Dziś tak ładnie się ubrałam w czarną tunikę. Mój synek coś mi tłumaczył i mówi :
" to jest takie czarne jak ta twoja bluz..., sukie... emm....-fartuch?"
- ech...ci mężczyźni...

2 komentarze:

  1. Oj tak tak mężczyźni,śmieszne te pompaki,będą na choinkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś na choince wisiało mnóstwo pluszaków, więc bardzo prawdopodobne, że Pompaki też "zawisną"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...