niedziela, 22 kwietnia 2012

!

Od niezwykle utalentowanej i przemiłej
dostały mi się takie cudeńka. 
(Śpieszę je pokazać i przepraszam za jakość zdjęć bo właśnie zaczęło się chmurzyć i lepiej z oświetleniem dziś nie będzie...)
...a kto chce więcej wiedzieć co, gdzie, kiedy
niech zaglądnie 

Niesamowity wieszak i w naturze piękniejszy!!! piękniejszy!!!
Moja PIERWSZA broszka (miałam kiedyś przypinki - ale to się nie liczy :))

Jajeczko, tzn całkiem spore jajko, które coś czuję, jeszcze długo po czasie wielkanocnym
 będzie oglądane... 

Mój upominek powędrował do
i muszę przyznać, że się stresowałam czy przypadnie Jej do gustu...

10 komentarzy:

  1. Pięknie się obdarowałyście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha ha - poszłam zobaczyć jak Małopolanki tworzą, jak się wspólnie bawią i jak się jedna cieszy JAJKIEM ;) Ma na sobie Twoją biżuterię hihihi - no i wiem już do kogo należy to zielone PIĘKNE OKO ;)

      Usuń
  2. oj Kasia była zachwycona i może sama zacznie bawić się sutaszem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zapłaciłam za sutaszowe zakupy na Allegro...
      A w naszyjniku od Ciebie, Aguś śmigam dzisiaj na uczelnię :)

      Usuń
  3. Śliczny wisior i to co dostałaś. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty śliczne a twoje sutaszkowe cudeńko..podziwiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...